czwartek, 20 października 2016

IV Spotkanie Rozwijalni Kobiet w Śremie - Relacja

4 komentarze:
 


Wiele kobiet codziennie rano wstaje i mechanicznie wypełnia swoje obowiązki. Chodzą do pracy której właściwie nie cierpią, biorą na siebie wszystkie domowe obowiązki, opiekują się dziećmi... Można by tak wyliczać w nieskończoność. Robią wszystko dla wszystkich, zapominając o sobie. Brzmi znajomo? W takim razie na pewno zainteresuje cię ten wpis.
 
Rozwijania Kobiet to inicjatywa dwóch wspaniałych osób: Anny Diller oraz Romy Grzybek. Podjęły one niemały trud ruszenia z domu wielu zapracowanych kobiet i dały możliwość odkrycia siebie na nowo. Za każdym razem na warsztaty zapraszani są inni goście, poruszane są inne kwestie. Jestem przekonana, że każdy znajdzie coś w sam raz dla siebie.

W miniony wtorek 18.10 w Cafe Ole spotkanie to odbyło się już po raz 4 w naszym mieście. Miałam okazję już uczestniczyć w drugim spotkaniu i byłam zachwycona. Tym razem wystąpiłam w roli fotografa. I część poświęcona była projektowaniu garderoby tak, by pasowała ona do nas i naszej sylwetki. Wykład prowadziła cudowna stylistka Marzena Lampasiak. Udzieliła wielu cennych wskazówek jak uporządkować swoją szafę, by było w niej to czego potrzebujemy najbardziej. Dla mnie bomba, bo moja szafa pęka w szwach, a jak mam skomponować jakiś zestaw, to się zawsze okazuje, że nic nie pasuje. W II części spotkania wystąpiła pomysłodawczyni projektu Anna Diller. Uczyła jak skutecznie zarządzać czasem, którego ciągle nam brakuje.
Co mi się podoba w Rozwijalni najbardziej? Spotyka się wiele kobiet, z różnymi historiami życiowymi, starsze i młodsze, wykształcone czy nie, to wszystko nie ma znaczenia. Prócz tego, że uczymy się czegoś od wykładowców mamy możliwość porozmawiania ze sobą, wymiany kontaktów, poglądów. A przy okazji można się na chwilę oderwać od codzienności.

"Nieważne ile masz lat, ile zarabiasz, studiujesz, pracujesz czy masz własną firmę. Jeśli chcesz coś zmienić w swoim życiu dołącz do „Rozwijalni Kobiet"..."  

Tak głosi hasło na facebook'owym profilu Rozwijalni. Działa ona już w trzech miastach: Kórniku, Śremie i Swarzędzu, a wkrótce moim zdaniem opanuje kolejne. Bo wszędzie znajdą się kobiety, które chcą się rozwijać :)

Ja już czekam na kolejne spotkanie, a WY?

No a na koniec fotorelacja




 






4 komentarze:

  1. Wielkie dzięki Karina za super relację. Zapraszamy na kolejne spotkanie, a w podziękowaniu za wpis przekazujemy wejściówkę dla Ciebie i 1 osoby towarzyszącej:-) Do zobaczenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za świetną atmosferę i mobilizację do działania

      Usuń
  2. Byłam na kilku spotkaniach w Kórniku, ale ostatnio stale coś mi nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadaj na kolejne spotkanie do Śremu, przy okazji zaliczymy wspólną kawę :)

      Usuń