poniedziałek, 21 września 2015

Liebster Blog Award - co nieco wam opowiem

7 komentarzy:
 

Kilka dni temu, wchodzę sobie jak co dzień na mojego fanpejdża, a tu wiadomość od kompletnie nieznanej mi blogerki Bizimummy, że zaprasza mnie do zabawy Liebster Blog Award . Wszystko pięknie, ładnie, ale właściwie o co chodzi? Wchodzę na jej bloga i czytam:

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za  »dobrze wykonaną robotę«. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

Dziękuję Bizimummy za nominację, jestem zaskoczona i zaszczycona tym odznaczeniem. 

Z miłą chęcią pozwolę się poznać troszkę bliżej. Oto moje odpowiedzi na pytania:
  1. Plakat z czyim wizerunkiem wisiał w Twoim pokoju?
Jako nastolatka muzycznie nie byłam stała w uczuciach. Obiekty westchnień zmieniałam tak samo często jak gatunki ulubionej muzyki. Nie będę chyba oryginalna jeśli napiszę, że przez długi czas wisiał u mnie Bartek Wrona – lider zespołu „Just 5”. Wtedy prawie każda nastolatka była w nim zakochana po uszy! :D
  1. Co zabrałabyś na bezludną wyspę?
Bez wątpienia aparat fotograficzny. Ostatnio praktycznie się z nim nie rozstaje. Uwielbiam uwieczniać ciekawe miejsca, a także naszą codzienność. Chwile są ulotne, więc trzeba je łapać. Dzięki temu mogłabym tą wyprawę wspominać do końca życia.
  1. Co lubisz najbardziej w swoim wyglądzie? 
Trudne pytanie. Jak każda kobieta szybciutko znalazłabym kilka mankamentów, ale to co lubię? Hmm... OCZY! Duże, brązowe, po prostu rzucające się z daleka i idealnie pasujące do mojego typu urody.
  1. Dokończ zdanie: Blogowanie jest dla mnie...
Blogowanie jest dla mnie świetną przygodą. Prowadząc bloga poznaję nie tylko ciekawe poglądy na świat, ale także ludzi, którzy za nimi stoją. Na swoim blogu mogę dzielić się wszystkim co siedzi w mojej głowie i to jest super!
  1. Dokończ zdanie: Mam słabość do...
Słodyczy! Bez dwóch zdań. Staram się nad tym panować, ale czasem chęć sięgnięcia po czekoladę jest silniejsza ode mnie. Dlatego staram się nie robić w domu zapasów, żeby nie kusiło. :P
  1. Od czego zaczynasz dzień?
Nie będę oryginalna. Oczywiście od kawy, najlepiej z ekspresu. Szkrab potrafi czasem wyrywać mnie z łóżka o nieludzkiej porze i wtedy ledwo żywa doczołguje się do kuchni i robię swoją ulubioną kawkę z mleczkiem. Jeszcze lepiej kiedy wchodzę, a kawka już na mnie czeka <3
  1. Gdybyś miała wolny cały weekend (hahahaha), co chciałabyś robić?
Dobre pytanie... Spałabym do południa (hahaha) – to bardziej niż pewne, że chciałabym się wyspać za wszystkie czasy. Później zrobiłabym się na bóstwo i wyskoczyła z nie-mężem na jakąś imprezę/kolacje/kino albo na wszystkie trzy w odwrotnej kolejności.
  1. Jaka zabawka była Twoją ulubioną w dzieciństwie?
Zawsze marzyłam o oryginalnej lalce Barbie, ale moich rodziców nie było na nią stać. Kiedyś tata przywiózł mi taką używaną z Niemiec i mimo że nie byłam już malutką dziewczynką byłam wniebowzięta. Mam ją zresztą do dziś. Może kiedyś podaruje ją mojej córce?
  1. Płaski obcas czy szpilki?
Kiedy byłam w ciąży podziwiałam elegancki mamusie kroczące dumnie z wózkiem w szpileczkach, ale...to nie dla mnie. Zdecydowanie wolę na co dzień buty płaskie, szczególnie, że u nas na wsi nie ma nawet chodnika :)
  1. Bez jakiego przedmiotu nie wychodzisz z domu? Uzasadnij.
Ciężko wybrać jeden przedmiot. Jak większość matek chodzę zazwyczaj z torbą wyładowaną po brzegi, by nic mnie nigdy nie zaskoczyło. Na pewno nie ruszam się bez portfela. To moje pierwsze skojarzenie. Muszę mieć zawsze przy sobie dokumenty i pieniądze, wtedy czuje się jakoś bezpieczniej.
  1. Ulubione ciacho?
Wspominałam już, że jestem łasuchem? Od dziecka moim ulubionym ciastem było „NIEBO”. Było to placek wyjątkowy, bo mama piekła go tylko na Boże Narodzenie. Sama jeszcze się nie podejmowałam tego wyzwania, ale mam do niego straszny sentyment.

A teraz czas na moje pytania:
  1. Co skłoniło cię do założenia bloga?
  2. Czego bałaś się najbardziej w dzieciństwie? (a może boisz się do dziś?)
  3. Twój ulubiony kolor to...
  4. Jaka jest Twoja najlepsza cecha charakteru? Uzasadnij krótko.
  5. Czego nauczyłaś się będąc mamą?
  6. Samochód czy rower?
  7. Twoja ulubiona postać bajkowa to...?
  8. Jak wyobrażasz sobie siebie za 30 lat?
  9. Skąd czerpiesz inspiracje do nowych wpisów?
  10. Co najbardziej cię denerwuje?
  11. Miasto czy wieś? ;)
Uwierzcie mi, najtrudniej było wybrać 11 blogów do nominacji. Co prawda kiedy tylko mam wolną chwilę lubię odkrywać i czytać nowe, mało znane blogi, ale jest ich tyle... Ta lista nie jest żadnym rankingiem, nie wypisuję tu kolejno moich ulubionych czy coś w tym stylu. Po prostu te pierwsze przyszły mi do głowy. Mam nadzieję, że się nie powtórzyłam. [Jako górną granicę ustaliłam sobie 500 like'ów, mam nadzieję, że te bardziej poczytne nie obrażą się, że znalazły się razem z raczkującymi]
  1. Zwykłej Matki Wzloty i Upadki http://zwyklejmatkiwzlotyiupadki.blogspot.com/
  2. Motka24.pl http://motka24.pl/
  3. Rea-Anna Ignasiak http://rea.naszsrem.pl/
  4. Matki Polki Fanaberie http://mpfanaberie.pl/ 

    Czekam na wasze odpowiedzi :)
     

7 komentarzy:

  1. Jesli pozwolisz z przyjemnoscia odpowiem Tobie tutaj. Dziekuje za nominacje.
    1. Zawsze lubilam robic napiski co dzialo sie w moim zyciu . Blog powstal wiec z mysla o zapisaniu najwazniejszych zdarzen oraz z mysla poznania innych osob, ktore mieszkaja na emigracji lub radza sobie w nowej mamusinej roli.
    2. Boje sie horrorow, wiec ich nie ogladam. Dzisiaj obsesyjnie boje sie nowotworow I smierci.
    3. Nie mam. Wiem smutne, ale nie mam...
    4. Bywam dobroduszna. Nie moge przejsc obojetnie obok przemocy. Staram sie pomagac jak tylko moge.
    5. Ze moje serce jest w stanie kochac tak mocno.
    6. Wygrywa samochod.
    7. Byl Kopciuszek. Czesto sie z nia utozsamialam bedac nastolatka.
    8. Mam nadzieje, ze nadal bede zyla :) chcialabym dozyc spokojnej starosci, bez bolu I smutku wokol najbardziej kochanych mi osob.
    9. Pisze o tym co w danej chwili siedzi mi w glowie.
    10. Denerwuje mnie bezradnosc.
    11. Pochodze z miasta, ale lubie zycie na wsi.
    9.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaknby mnie ktoś zapytał, bez czego nie wychodzę z domu, napisałabym, że BEZ telefonu :D reszta nieważna,ale telefon.. oj MUSI być :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi już się zdarzyło, że chciałam zadzwonić szperam w torebce, a tam... nic! :)

      Usuń
  3. Fajnie jest poznać osobę po drugiej stronie komputera.
    ps. mam tak samo z portfelem :)

    OdpowiedzUsuń