środa, 22 czerwca 2016

Wyniki konkursu - DEMSA

Brak komentarzy:
 
 



Kochani, niezmiernie mi miło, że wzięliście udział w Konkursie zorganizowanym przeze mnie Tutaj, dzięki uprzejmości marki DEMSA.

Ponieważ post, w którym ogłosiłam konkurs był już i tak za długi, wyniki ogłaszam w kolejnym.
Jak wcześniej pisałam, jako blogerka pierwszy raz byłam organizatorem, więc wybór był dla mnie tym bardziej trudny.

Dziękuje wszystkim, którzy poświęcili chwilkę czasu i wzięli w nim udział.
Mam nadzieję, że osoby, które pojawiły się na moim blogu dzięki tej akcji, zostaną z nami na dłużej.


Zestawy kosmetyków marki DEMSA powędrują do tych osób, które na co dzień borykają się z trudami Atopowego Zapalenia Skóry i których wpis najbardziej mnie wzruszył.

Pozostałych nadal zachęcam do wypróbowania tej marki :)



Proszę o UWAGĘ!
Zwycięzcami konkursu zostają:


Dorota Przybył
Michał Tomczak
Natalia Antkowska


Zwycięzców proszę o skontaktowanie się ze mną przez facebook'a albo droga mailową
[W przypadku braku kontaktu przez 3 dni, wybieram kolejną osobę!]


Zapraszam do śledzenia naszego profilu na facebooku :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz