piątek, 30 grudnia 2016

Zbliża się nowy rok...

1 komentarz:
 
 
Zbliża się nowy rok... Dla wielu osób to czas przemyśleń, podsumowań, refleksji i postanowień noworocznych. Mimo, iż stawianie sobie co roku tych samych albo co gorsza zbyt trudnych postanowień trochę mnie śmieszy (nowy rok, nowa ja... wiecie co mam na myśli) to ja również
w tym okresie staram się znaleźć chwilę. Zastanowić się co mi się w minionym roku udało,
a co mogę w przyszłym roku poprawić czy też zrealizować.

Wiele rzeczy w życiu oczywiście dzieje się niezależnie od nas, ale jeśli takie rozważania mają nam pomóc to uważam, że warto!
W końcu jak często robimy coś sami dla siebie?
Postawienie sobie realnych do zrealizowania celów, oraz rozplanowanie działań może być początkiem do wielkich życiowych zmian.
Bo jak nie teraz to kiedy?


Swoje prywatne przemyślenia zostawię sobie dla siebie, kto śledzi bloga, to wie, że był to dla mnie rok pełen skrajnych emocji, od tych najpiękniejszych do takich, których nie życzyłabym najgorszemu wrogowi.


Jeśli chodzi o bloga, był to mój drugi rok z Wami. Od samego początku popracowałam trochę nad szatą graficzną, stworzyłam aktualne logo i pogrupowałam trochę wpisy. Wszystko po to by było przejrzyściej. Wiele razy zastanawiałam się czy nie rzucić tego w diabły, jednak odwiedziło mnie sporo nowych osób i zostawiło swój komentarz co motywowało do pisania. Bez Was dawno by
mi się odechciało... Wielu rzeczy się też nauczyłam.

Zrobiłam mały ranking postów, które zainteresowały Was najbardziej:

1. Zbyt krótka historia...

2. Demsa - Pielęgnacja skóry atopowej

3. Kiedy drugie?... i różne inne pytania

4. Chcesz na zawsze zachować wspomnienia najlepszych chwil?

5. Matka matce wilkiem

W przyszłym roku chciałabym zaliczyć jakieś warsztaty związane z blogosferą. Poznać nowych ludzi i nauczyć czegoś nowego. Zależy mi też na kursie fotografii. Ostatnimi czasy dużo energii poświęcam właśnie na robienie zdjęć, a apetyt jak wiadomo, rośnie w miarę jedzenia.

Oby tylko udało się na to wszystko znaleźć czas...
Tego chciałabym życzyć Wam wszystkim:

Aby przyszły rok był rokiem spełnionych marzeń i zrealizowanych celów. 

By nigdy nie brakowało wam energii, sił oraz cierpliwości do działania. 

Jak najmniej trosk i zmartwień, za to wiele radości i szczęścia.

Miłości i satysfakcji z wykonywanej pracy (nie ważne co robisz).

Życzę Wam wszystkim, aby Nowy Rok przyniósł same dobre wieści !!!


 



 

1 komentarz: